joi, 20 august 2009

11 oct 2007 -depun declaraţie la poliţie

-declaraţia mea la poliţie

11.10.2007 Poliţia mun. Bârlad Însp. Stângăceanu Cosmin

DECLARAŢIE,

Subsemnata Ivanov Maria Rodica, fiica lui ...., născută la data de 04.12.1959 în oraşul ... jud Galaţi, domiciliul stabil în Vaslui str. .....Vaslui, declar următoarele:

În data de 08.09.2003 am fost angajată la SC Vigotex SA Bârlad str. Grigore ...pe funcţia de Responsabil Managementul Calităţii. Precizez că pregătirea mea de specialitate era corespunzătoare funcţiei deţinute, la data angajării susţinând un concurs în acest sens.

În luna octombrie 2003 am fost numită în funcţia de Reprezentant Managementul Calitîţii (RMQ) prin decizia 379/2.10.2003 care a fost modificată şi completată prin decizia 389/27.10.2003.

Prin atribuţiile conferite de fişa postului eu întocmeam Rapoarte de audit intern şi Rapoarte privind stadiul şi eficacitatea sistemului de managementul calităţii (s.m.q.).În aceste rapoarte specificam neconformităţi ale sistemului (ale întregii societăţi inclusiv managerii) şi aplicam acţiuni corective. Acestea erau înaintate conducerii societăţii.

Din cauza acestor rapoarte s-au născut divergenţe între mine şi conducerea societăţii respectiv Director Tehnic Greta Viorică care era şefa mea directă.

În acest sens în anul 2005 am fost schimbată de pe funcţie şi numită Şef Secţia Filatură pentru ca ulterior să mă concedieze restructurând acest post.â În urma discuşiilor cu Administratorul societăţii, d-l Maftei Ionel căruia i-am explicat motivele acestei schimbări, iar dânsul a dispus reântoarcerea mea pe funcţia (de RMQ) iniţială.

Din acel moment au început să apară repercusiuni din partea conducerii împotriva mea. Sub presiunea diverselor ameninţări (că mi se desface contractul de muncă sau că voi fi sancţionată) eram forţată să întreprind activităţi de audit în zilele de sâmbătă ale săptămânii şi alte activităţi cu scopul de a mă provoca şi de a mă determina să plec singură din SC Vigotex SA.

În anul 2006, 22.02 a avut loc un audit intern realizat de un auditor din afara societăţii care a întocmit un Raport de audit pe care nu l-a semnat şi care concluziona că atribuţiile Reprezentantului sunt atribuţiile Responsabilului şi că Directorul Tehnic nu are o decizie de Reprezentant MQ.

Pe baza acestui raport am fost schimbată din funcţie prin Decizia nr. 205/13.03.2006 care înlocuieşte Decizia 389/27.10.2003 de numire în funcţia de RMQ.

Decizia cuprindea schimbarea denumirii funcţiei din Reprezentant MQ în Responsabil MQ cu aceleaşi atribuţii în fişa postului.

Acest lucru este f. important întrucât funcţia de Responsabil MQ nu există nici în Catalogul Ocupaţiilor din România (C.O.R.) nici în SR EN ISO 9001Ş2001 Sisteme de Managementul Calităţii. Cerinţe, standardul pe baza căruia îmi desfăşuram activitatea; astfel aducându-mi prejudicii în cazul unei angajări ulterioare eu neputând dovedi experienţa pe care o am în acest domeniu.

Ulterior schimbării din funcţie am sesizat ITM Bârlad (14.03.2005 şi 15.03.2006). A existat o corespondenţă între mine şi ITM-Vaslui, dar răspunsurile nu m-au mulţumit fapt pentru care le-am contestat.

La această dată este deschis un proces în contencios administrativ dosar 2559/89/2007 aflat pe rol.

În data de 13.03.2006 s-au făcut rectificări în Carnetul de Muncă fila 27 şi fila 21 (cap VII) pe care eu le consider că sunt întocmite în fals deoarece au ca suport o decizie cu nr. 205/13.03.2005 care nu există şi nu mi-a fost adusă la cunoştinţă.

Precizez că fişa postului a fost rectificată numai la denumirea funcţiei deţinute celelalte componente ale acesteia (obligaţii, responsabilităţi, abilităţi, caracteristici) rămânând aceleaşi. De asemeni decizia nr. 159/16.11.2005 de mărire a salariului şi menţinerea funcţiei de RMQ este înregistrată în Carnetul de Muncă la nr. crt. 69 col 5 pe funcţia de Responsabil MQ în loc de Reprezentant MQ.

Toate aceste rectificări au fost făcute de d-na Ciutacu Maricica şi verificate de Directorul Tehnic Greta Viorică sub certificarea ITM (Bârlad) Vaslui cu toate că existau câteva procese verbale de constatare a neconformităţilor din Carnetul de Muncă.

De asemeni decizia nr. 205/13.03.2006 consider că este falsă prin faptul că nu etse legal întocmită neavând la bază o lege conform prevederilor Decret 92/76 ci un raport de audit nesemnat.

Faţă de toate acestea consider că persoanele Ciutacu Maricica, Greta Viorică, Vătafu Bogdan au săvârşit infracţiunile de fals şi fals intelectual şi asociere la comiterea infracţiunii motiv pentru care solicit efectuarea de cercetări împotriva acestor persoane.

Îmi rezerv dreptul de a preciza că la o dată ulterioară alte aspecte pe care le consider necesare cercetărilor.

Las la dosarul cauzei copii după:

- decizia 205/13.03.2006;

- decizia 389/27.10.2003;

- decizia 159/16.11.2005;

- raportul de audit 6499/13.03.2006;

- pag. 26-27, 28-29, cap VII pag 21 din Carnetul de Muncă.

Declaraţia mea a fost luată între orele 09 şi 1230.

Atât declar, susţin şi semnez.

Data: 11.10.2007


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu