joi, 20 august 2009

22 aprilie 2009 -cerere pentru studierea dosarului

CĂTRE,

TRIBUNALUL VASLUI

Domnule Preşedinte,

Subsemnata Ivanov Maria Rodica domiciliată în Vaslui str. ... parte vătămată în dosarul penal 3554/189/2008 care a avut ca termen de recurs 02.04.2009 solicit constatarea nemotivării în termen a deciziei instanţei de recurs.

Recursul a avut loc în data de 02.04.2009, instanţa penală şi întrucât mi-a fost respinsă plângerea, dreptul meu este de a efectua contestaţiile prevăzute de lege.

Întrucât nu am găsit dosarul la Arhiva Tribunalului Vaslui, sunt împiedicată să mă apăr în Contestaţia în anulare pe care am formulat-o în conformitate cu Codul de procedură penală.

În consecinţă, vă rog să-mi comunicaţi ( şi de asemenea să sancţionaţi pe cei vinovaţi de nemotivarea în termen a sentinţei) când pot să studiez dosarul şi sentinţa la Arhiva Tribunalului Vaslui.

Mulţumesc !

Data: 22.04.2009

Ivanov Rodica

Domnului Preşedinte al Tribunalului Vaslui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu