joi, 20 august 2009

26 oct 2007 -completez declaraţia mea

-completez declaraţia mea la Poliţia Bârlad


În continuarea declaraţiei mele, astăzi 26.10.2007, revin şi arăt următoarele:

Referitor la faptul că am arătat că Ciutacu Maricica, Greta Viorică şi Vătafu Bogdan au săvârşit infracţiunile de fals intelectual, uz de fals şi asociere în vederea comiterii de infracţiuni arăt următoarele:

-Ciutacu Maricica, prin menţionarea ca fiind la baza modificărilor (rectificărilor) din Carnetul meu de Muncă a unei decizii care nu există consider că se face vinovată de comiterea infracţiunii de fals intelectual (decizia nr. 205/13.03.2005 nu a fost emisă niciodată);

-Greta Viorică a emis decizia 205/13.03.2006 în baza unui document (raport de audit nesemnat şi neştampilat), a certificat modificările din Carnetul meu de Muncă efectuate de Ciutacu Maricica.

-Vătafu Bogdan în calitatea sa de consilier juridic a certificat prin semnătură şi ştampilă (ştampila şi semnătura certifică legalitatea unui document) a deciziei nr.205/13.03.2006;săvârşind îmşelăciunea de fals intelectual;

De asemeni consider că cei trei au mai comis şi infracţiunea de asociere în vederea comiterii de infracţiuni.

Precizez faptul că Raăprtul de audit care a stat la baza deciziei 205/13.03.2006 a fost trimis prin fax motiv pentru care consider că este o copie a celui original.

Atât declar, susţin şi semnez.

Data: 26.10.2007


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu